Unicamp Preloader

Serviciul Achiziții Publice

Formular referat necesitate – model

Centralizator plan achiziții

Obiective

Achiziționarea de produse servicii și lucrări se va face în mod organizat, după un program anual, astfel încât acestea să satisfacă cerințele structurilor din cadrul universității și să aibă cel mai bun raport calitate/preţ, în măsura fondurilor disponibile.

Personal:

Șef Birou Bogdan Radu Emil Ioan, administrator patrimoniu – 0259 408 763
  • membru în comisia de evaluare a ofertelor pentru licitații; în urma aprobării referatelor de necesitate întocmește proiectul documentației pentru achiziție, o supune spre aprobare conducerii universității şi asigură buna desfășurare a procedurilor de achiziții;

Având în subordine 5 persoane cu următoarele atribuții:

  • membru în comisia de evaluare a ofertelor pentru licitații; în urma aprobării referatelor de necesitate întocmește proiectul documentației pentru achiziție, o supune spre aprobare conducerii universității şi asigură buna desfășurare a procedurilor de achiziții;
  • Telefon: 0259 408 437

  • întocmește ordonanțările la plată şi le transmite cu toate semnăturile către Direcția Economică împreună cu facturile fiscale în vederea plății acestora respectând legislația în vigoare și procedurile interne ale universității;
  • Telefon: 0259 408 669

  • membru în comisia de evaluare a ofertelor pentru licitații; în urma aprobării referatelor de necesitate întocmește proiectul documentației pentru achiziție, o supune spre aprobare conducerii universității şi asigură buna desfășurare a procedurilor de achiziții;
  • Telefon: 0259 408 763

  • poartă discuții cu compartimentele care solicită achiziția în vederea clarificărilor necesare la documentația primită: caracteristicile tehnice ale produselor/serviciilor solicitate, criteriile de calificare ale ofertanților, criteriul de atribuire aplicat în vederea stabilirii ofertei câștigătoare, modul de elaborare și de prezentare a propunerii tehnice și financiare etc. Documentația de atribuire va fi semnată de către reprezentantul compartimentului care solicită achiziția în cazul în care documentația prevede criterii de calificare a ofertanților deosebite sau algoritm de calcul al punctajului ofertelor (în cazul în care criteriul de atribuire aplicat este criteriul tehnico – economic), sau caracteristici tehnice care nu sunt menționate în referatul de necesitate;
  • Telefon: 0259 408 771

  • membru în comisia de evaluare a ofertelor pentru licitații; în urma aprobării referatelor de necesitate întocmește proiectul documentației pentru achiziție, o supune spre aprobare conducerii universității şi asigură buna desfășurare a procedurilor de achiziții.
  • Telefon: 0259 408 751

Play Audio

Redă conținutul în format audio

Group 6 CopyCreated with Sketch.

More Information?

Fill out your details and we will get back to you as soon as possible.