Sari la conținut
Unicamp Preloader

Structuri și regulamente

Structuri și regulamente

Consiliul de Cercetare-Dezvoltare-Inovare (C-CDI) – Subordonat CA


Comisia pentru Cercetare Științifică și Relații Internaționale – Subordonat Senat

Președinte: prof.univ.dr. Marcel Gavril ROȘCA, e-mail mrosca@uoradea.ro, procedura de lucru, regulament de organizare și funcționareregulament de organizare și funcționareregulament de organizare și funcționare


Comisia de etică – Subcomisia de etică a cercetării

Facultatea de Medicină și Farmacie

(Președinte Comisie Ș.l.dr. GÎTEA Daniela, E-mail: gitea_daniela@yahoo.co.uk)

Facultatea de Protecția Mediului 

(Președinte Comisie conf.univ.dr.ing. LAZĂR Andra Nicoleta, E-mail: ienciuandra@yahoo.com)

Facultatea de Informatică și Științe 

(Președinte Comisie prof.univ.dr. CUPȘA Diana, E-mail: cupsa2007@yahoo.com)

Facultatea de Științe și Socio-Umane 

(Președinte Comisie conf.univ.dr. MARIAN Mihai, E-mail: mmarianster@gmail.com)

Facultatea de Geografie, Turism și Sport 

(Președinte Comisie conf.univ.dr. Dragoș Paul Florian, E-mail: pdragos@uoradea.ro)

Proceduri, regulamente

IX.1. {Propunere ROFFECSRegulament privind organizarea, funcționarea și finanțarea cercetării științifice (ROFFCS)

IX.2. Regulamentul de organizare și funcționare a BPPCDI (ROF BPPCDI)

IX.3. Regulamentul de organizare și funcționare a activității comisiei de etică a cercetării din cadrul Universității din Oradea

IX.4. Regulament privind înființarea, sprijinirea și monitorizarea spin-off-urilor în cadrul Universității din Oradea

IX.5. SEAQ-PE-U-03. Procedura privind înființarea, evaluarea și ierarhizarea centrelor de cercetare

IX.6. SEAQ-PA-U-08. Procedura privind tipărirea publicațiilor științifice din fondurile Universității din Oradea

IX.7. SEAQ-CA-PL-02. Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului Cercetare-Dezvoltare-Inovare al Consiliului de Administrație

IX.8. SEAQ-PL-U-16. Procedura de obținere a brevetelor de invenție, brevetelor pentru soi, a modelelor de utilitate și a mărcilor la Universității din Oradea

IX.9. SEAQ-PL-BPPCDI-05. Procedura de lucru privind înregistrarea și evidența rezultatelor activităților de cercetare – dezvoltare – inovare și înregistrarea acestora în evidențele financiare contabile

IX.10. SEAQ_PO_BPPCDI_03 – Procedura operațională pentru selecționarea potențialilor parteneri în cadrul proiectelor finanțate PEO

IX.11. SEAQ-PO-BPPCDI-11 – Procedura operațională privind monitorizarea proiectelor/granturilor finanțate din fonduri publice

IX.12. SEAQ_PO_BPPCDI_02_F.01 – Procedură operațională privind angajarea și salarizarea personalului implicat în proiecte CDIOM 4320/24.06.2019

IX.13. SEAQ_PO_BPPCDI_01 – Procedură operațională privind managementul proiectelor CDI

IX.14. Strategia si planul de egalitate de Gen 2022-2025 Universitatea din Oradea

IX.15. SEAQ_PO_BPPCDI_04 – Procedură operațională privind implementarea proiectelor finanțate din fondul de dezvoltare instituținală (FDI)

Legislație

Play Audio

Redă conținutul în format audio

Group 6 CopyCreated with Sketch.

More Information?

Fill out your details and we will get back to you as soon as possible.