Loading...
 
British EnglishRomână

Informatii de interes public

MediaUO - website oficial de comunicare

 

1. Solicitarea informațiilor de interes public

Legea 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public

Norma metodologică de aplicare a Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public din 07.02.2002

Hotărârea nr.123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public

Date de contact și persoana responsabilă de primirea solicitărilor

Formular pentru solicitare informații în baza Legii nr.544/2001

Modalitatea de contestare a deciziilor (rectorului, Consiliului de Administrație, respectiv a hotărârilor de Senat) și formulare pentru reclamații administrative (refuz la solicitare și nerăspuns în termen legal)

Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse/gestionate de instituție conform art. 5, alin.1 lit. g) și h) din Legea nr.544/2001

Rapoartele anuale de evaluare a implementării Legii nr.544/2001 - 2020201920182017, 2016, 2015, 2014

           UNIVERSITATEA DIN ORADEA - 82% DIN PERSONALUL DIDACTIC ESTE VACCINAT
Potrivit datelor centralizate la nivelul instituției, rata generală de vaccinare a angajaților din cadrul Universității din Oradea este de 73,44% din totalul celor 1427 angajați. Raportat la personalul didactic de predare, ponderea celor vaccinați este de peste 82,06%.

 

2. Buletinul informativ al informațiilor de interes public

Lista informațiilor cerute de Legea nr.544/2001202020192018, 20172016, 2015, 2014, 2013

 

3. Buget

Bugetul din toate sursele de finanțare și bugetul structurilor aflate sub autoritatea, în subordinea sau în coordonarea respectivei instituții, în format deschis - 2021, 2020, 2019, 201820182017 final aprobat de MEN, 2017 (27.10.2017), 2017 (17.07.2017), 2017, 2016 final, 2016, 2015 (29.12.2015), 2015 (18.09.2015), 2014 final aprobat prin HS51/2015, 2014 (13.10.2014), 2014 inițial aprobat prin HS39/2014, 2013 final aprobat prin HS39/2014, 2013 inițial aprobat prin HS26/2013, 2012 final aprobat prin HS23/2013, 2012 inițial aprobat prin HS178/2012

Situația plăților (execuție bugetară) actualizată lunar: ianuarie 2023decembrie 2022noiembrie 2022octombrie 2022septembrie 2022august 2022iulie 2022, iunie 2022mai 2022aprilie 2022martie 2022februarie 2022ianuarie 2022decembrie 2021noiembrie 2021octombrie 2021septembrie 2021august 2021iulie 2021iunie 2021mai 2021aprilie 2021martie 2021februarie 2021ianuarie 2021decembrie 2020noiembrie 2020octombrie 2020septembrie 2020august 2020iulie 2020, iunie 2020, mai 2020aprilie 2020martie 2020, februarie 2020ianuarie 2020decembrie 2019noiembrie 2019,octombrie 2019septembrie 2019august 2019iulie 2019iunie 2019mai 2019aprilie 2019martie 2019februarie 2019ianuarie 2019decembrie 2018noiembrie 2018, octombrie 2018septembrie 2018august 2018iulie 2018iunie 2018mai 2018aprilie 2018martie 2018februarie 2018ianuarie 2018decembrie 2017, noiembrie 2017, octombrie 2017, septembrie 2017, august 2017, iulie 2017, iunie 2017, mai 2017, aprilie 2017, martie 2017, februarie 2017, ianuarie 2017, decembrie 2016, noiembrie 2016, octombrie 2016, septembrie 2016, august 2016, iulie 2016, iunie 2016, mai 2016 

Situația privind funcțiile plătite la Universitatea din Oradea la data de 29 septembrie 2017, elaborată conform art. 33 din Legea 153/2017 - anexa 1, anexa 2, anexa 3, anexa 4, anexa 5

Situația privind funcțiile plătite la Universitatea din Oradea la data de 30 martie 2018, elaborată conform art.33 din Legea 153/2017: adresă și anexe 2,3,4,5 - Legea 153 - 2017 art. 33 _ martie 2018; anexa 1 - Legea 153 - 2017 art. 33_ martie 2018

Situația privind funcțiile plătite la Universitatea din Oradea la data de 30 septembrie 2018, elaborată conform art. 33 din Legea 153/2017 - anexa 1anexa 2anexa 3anexa 4anexa 5

Situația privind funcțiile plătite la Universitatea din Oradea la data de 31 martie 2019, elaborată conform art. 33 din Legea 153/2017 - anexa 1anexa 2anexa 3anexa 4anexa 5

Situația privind funcțiile plătite la Universitatea din Oradea la data de 30 septembrie 2019, elaborată conform art. 33 din Legea 153/2017 - anexa 1anexa 2anexa 3anexa 4anexa 5

Situația privind funcțiile plătite la Universitatea din Oradea la data de 31 martie 2020, elaborată conform art. 33 din Legea 153/2017 - anexa 1anexa 2anexa 3anexa 4anexa 5

Situația privind funcțiile plătite la Universitatea din Oradea la data de 30 septembrie 2020, elaborată conform art. 33 din Legea 153/2007 - anexa 1anexa 2anexa 3anexa 4anexa 5

Situația privind funcțiile plătite la Universitatea din Oradea la data de 31 martie 2021, elaborată conform art. 33 din Legea 153/2007 - anexa 1anexa 2anexa 3anexa 4anexa 5

Situația privind funcțiile plătite la Universitatea din Oradea la data de 30 septembrie 2021, elaborată conform art. 33 din Legea 153/2007 - anexa 1anexa 2anexa 3anexa 4anexa 5

Situația privind funcțiile plătite la Universitatea din Oradea la data de 31 martie 2022, elaborată conform art. 33 din Legea 153/2007 - anexa 1anexa 2anexa 3anexa 4anexa 5

Situația privind funcțiile plătite la Universitatea din Oradea la data de 30 septembrie 2022, elaborată conform art. 33 din Legea 153/2007 - anexa 1anexa 2anexa 3anexa 4anexa 5

Decizia nr. 2/2017 emisă de Camera de Conturi Bihor

Balanța de venituri și cheltuieli pentru fiecare cămin studențesc/complex studențesc

31.03.2018 - Balanța Cămin C1 BugetBalanța Cămin C1 VP CămineBalanța Cămin C2 BugetBalanța Cămin C2 VP Cămine, Balanța Cămin C3 BugetBalanța Cămin C3 VP Cămine,  Balanța Cămin Nou BugetBalanța Cămin Nou VP Cămine

31.12.2017 - Balanța Cămin C1 BugetBalanța Cămin C1 VP CămineBalanța Cămin C2 BugetBalanța Cămin C2 VP Cămine, Balanța Cămin C3 BugetBalanța Cămin C3 VP Cămine,  Balanța Cămin Nou BugetBalanța Cămin Nou VP Cămine

30.09.2017 - Balanța Cămin C1 Buget, Balanța Cămin C1 VP Cămine, Balanța Cămin C2 Buget, Balanța Cămin C2 VP Cămine, Balanța Cămin C3 Buget, Balanța Cămin C3 VP Cămine, Balanța Cămin Nou Buget, Balanța Cămin Nou VP Cămine

30.06.2017 - Balanța Cămin C1 Buget, Balanța Cămin C1 VP Cămine, Balanța Cămin C2 Buget, Balanța Cămin C2 VP Cămine, Balanța Cămin C3 Buget, Balanța Cămin C3 VP Cămine, Balanța Cămin Nou Buget, Balanța Cămin Nou VP Cămine

31.03.2017 - Balanța Cămin C1 Buget, Balanța Cămin C1 VP Cămine, Balanța Cămin C2 Buget, Balanța Cămin C2 VP Cămine, Balanța Cămin C3 Buget, Balanța Cămin C3 VP Cămine, Balanța Cămin Nou Buget, Balanța Cămin Nou VP Cămine

31.12.2016 - Balanța Cămin C1 Buget, Balanța Cămin C1 VP Cămine, Balanța Cămin C2 Buget, Balanța Cămin C2 VP Cămine, Balanța Cămin C3 Buget, Balanța Cămin C3 VP Cămine, Balanța Cămin Nou Buget, Balanța Cămin Nou VP Cămine

30.09.2016 - Balanța Cămin C1 Buget, Balanța Cămin C1 VP Cămine, Balanța Cămin C2 Buget, Balanța Cămin C2 VP Cămine, Balanța Cămin C3 Buget, Balanța Cămin C3 VP Cămine, Balanța Cămin Nou Buget, Balanța Cămin Nou VP Cămine

30.06.2016 - Balanța Cămin C1 Buget, Balanța Cămin C1 VP Cămine, Balanța Cămin C2 Buget, Balanța Cămin C2 VP Cămine, Balanța Cămin C3 Buget, Balanța Cămin C3 VP Cămine, Balanța Cămin Nou Buget, Balanța Cămin Nou VP Cămine

31.03.2016 - Balanța Cămin Nou, Balanța Cămin C1, Balanța Cămin C2, Balanța Cămin C3

Balanța 2015 Cămin Camin Nou, Balanța 2015 Cămin C1, Balanța 2015 Cămin C2, Balanța 2015 Cămin C3, Activitate cămin-cantină 31.12.2015, Subvenții de la buget 31.12.2015, Activitate cămin-cantină 30.09.2015, Activitate cămin-cantină 30.06.2015, Balanța de verificare subvenții cămine 30.06.2015, Balanța de verificare venituri proprii cămine 30.06.2015, Balanța de verificare cămin-cantină 31.12.2014, Subvenții de la buget 31.12.2014, Activitate cămin-cantină 31.12.2014, Activitate cămin-cantină 30.09.2014, Balanța de verificare cămin-cantină 30.09.2014, Subvenții de la buget 30.09.2014, Balanţa de verificare cămin cantină venituri proprii 31.12.2013, Subvenții de la buget 31.12.2013

 

4. Bilanțuri contabile

31.12.2022 - Cont de rezultat patrimonial, BilanţBalanța de verificare

30.09.2022 - Cont de rezultat patrimonial, BilanţBalanța de verificare

31.12.2021 - Cont de rezultat patrimonial, BilanţBalanța de verificare

31.12.2020 - Cont de rezultat patrimonial, BilanţBalanța de verificare

31.12.2019 - Cont de rezultat patrimonial, BilanţBalanța de verificare

31.12.2018 - Cont de rezultat patrimonial, BilanţBalanța de verificare

30.09.2018 - Cont de rezultat patrimonial, BilanţBalanța de verificare

30.06.2018 - Cont de rezultat patrimonial, BilanţBalanța de verificare

31.03.2018 - Cont de rezultat patrimonial, BilanţBalanța de verificare

31.12.2017 - Cont de rezultat patrimonial, BilanţBalanța de verificare

30.09.2017 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ, Balanța de verificare

30.06.2017 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ, Balanța de verificare

31.03.2017 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ, Balanța de verificare

31.12.2016 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ, Balanța de verificare

30.09.2016 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ, Balanța de verificare

30.06.2016 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ, Balanța de verificare

31.03.2016 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ, Balanța de verificare

31.12.2015 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ, Balanța de verificare

30.09.2015 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ, Balanța de verificare

30.06.2015 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ

31.12.2014 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ, Balanța de verificare subvenții de la buget

30.09.2014 - Cont de rezultat patrimonial, Bilanţ, Balanța de verificare subvenții de la buget

31.12.2013 - Balanţa de verificare subvenţii de la buget, Bilanţ, Cont de rezultat patrimonial

 

5. Achiziții publice

Programul anual al achizițiilor publice

Centralizatorul achizițiilor publice - 202320222021, 202020192018, 2017, 2016, 2015, 2014

Contractele de achiziție publică, conform H.G. 901/2015 privind aprobarea Strategiei naționale în domeniul achizițiilor publice și cu aplicarea art. 215 din OUG nr. 34/2006 cu modificările și completările ulterioare.

 

6. Declarații de avere și interese ale personalului Universității din Oradea

 

7. Modele de cereri/formulare tipizate solicitate a fi completate în scopul soluționării unor cereri

 

ANUNȚURI

Alegeri academice 2019 - 2020

Anunț cu privire la încasarea taxei de parcare

Anunțuri recrutare și selecție personal proiecte

Lista unităților afiliate în rețeaua Sodex

Anunț selecție parteneri în cadrul programului operațional capital uman 2014 - 2020/doc 

Alegeri academice 2017

Raportul privind starea Universității din Oradea

Alegeri academice parțiale pentru studenții membri în Senatul Universitar, februarie-martie 2017

Adresa 22633/12.12.2016 termen limită depunere cereri Legea 85/2016 pentru plata 2016

Adresa 21900/29.11.2016 termen limită depunere cereri Legea 85/2016 pentru plata 2016

Alegeri academice 2015-2016

Carieră - concursuri pe posturi

Taxă de publicitate în spaţiile Universităţii din Oradea

Licitaţii

FUMATUL ESTE COMPLET INTERZIS ÎN TOATE LOCAȚIILE UNIVERSITĂȚII DIN ORADEA!

Regulament de aplicare a Legii 15/2016 privind interzicerea fumatului în locațiile Universității din Oradea

Ghid privind implementarea Legii nr.15/2016 pentru prevenirea și combaterea consumului produselor din tutun

 

Galeria de onoare