Încărcare....
 
British EnglishRomână

Biroul de Comunicare

Scurtă prezentare

 

Activitatea de comunicare şi relaţii publice a Universităţii din Oradea are rolul de a asigura comunicarea internă şi externă, astfel încât printr-o comunicare eficientă să se câştige şi să se menţină încrederea angajaţilor, a diferitelor categorii de public, iar în acest mod, la nivelul opiniei publice, instituţia să beneficieze de o imagine pozitivă.

Comunicarea reprezintă un proces complex de transmitere de informaţii, mesaje şi de relaţionare pe mai multe căi.

Imaginea instituţiei noastre este un complex format din istoria, reputaţia şi succesele ei, calitatea serviciilor oferite, eforturile şi reuşitele în cercetare ori responsabilitatea socială. Deopotrivă, imaginea Universităţii din Oradea este esenţială în relaţia cu presa, cu colaboratorii ori potenţialii finanţatori (investitori sau donatori).

Un management eficient de relaţii publice al Universităţii din Oradea înseamnă un contact permanent cu publicul său, creîndu-se astfel o identitate anume care să fie cartea de vizită a instituţiei în faţa publicului. Această identitate trebuie să fie definită de credibilitate, calitate, seriozitate şi profesionalism, valori morale şi responsabilitate.

e-mail: biroucomunicare at uoradea.ro

Structura Biroului de Comunicare

Documente utile

Pagina oficială MediaUO, pagina oficială Facebook UO

 

Raport de activitate al Biroului de Comunicare - 20162015



Cine este online

31 utilizatori online