Arhivă – Reglementări retrase
20 decembrie 2024 2025-02-12 16:36Arhivă – Reglementări retrase
II.1. Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare de licenta
II.2. Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare de masterat
II.3. Regulament privind activitatea de audit public intern
II.4. Regulament privind activitatea profesională a studenților în baza Sistemului European de Credite Transferabile (ECTS), 2020-2021
II.6. Regulament privind organizarea și desfășurarea studiilor universitare de doctorat și a programelor postdoctorale, formulare, anexa, modificare art.50
II.9. Regulament cadru al Universității din Oradea privind cazarea în căminele studențești
II.9. Regulament cadru al Universității din Oradea privind cazarea în căminele studențești, anexa 1 (Pandemie Covid-19), anexa 2 (Contract), anexa 3 (Tarife)
II.35. Regulament privind privind ocuparea posturilor de asistent universitar pe perioadă determinată
III.1. Metodologia organizarii si desfasurarii concursului de admitere la studii universitare de licenta si masterat 2020-2021, Licență – licee rurale, Licență – Anexa 1, Ghidul de admiteri la studii universitare de licență, Master – Anexa 1, Ghidul admiterii la studii universitare de master, anexa, completare
III.7. Metodologie privind admiterea și școlarizarea cetățenilor străini, electronic, anexa 1, anexa 2a, anexa 2b, anexa 2c, anexa 2d, anexa 3, anexa 4, anexa 5, anexa 6, anexa 7, anexa 8, 2018-2019
III.9. Metodologie privind admiterea și școlarizarea românilor de pretutindeni la studii de licență și master începând cu anul universitar 2020-2021, doctorat (electronic)
IV.c7. SEAQ-PL-U.08 – Procedura pentru obţinerea scrisorii de acceptare la studii de licenţă, masterat, rezidenţiat şi doctorat a cetăţenilor străini din state terţe UE, anexa 1, anexa 2, anexa 3, anexa 4
IV.c14. SEAQ-PL-U.14 Procedura privind implementarea Programului Erasmus+, anexa 1, anexa 2, anexa 3, anexa 4, anexa 5, anexa 6, anexa 7
IV.a2. SEAQ-PA-U.05 – Procedura privind primirea donaţiilor de cărţi şi reviste în Biblioteca Universităţii din Oradea – PDF/DOC
IV.a3. SEAQ-PA-U.06 – Procedura privind achizitia de documente de biblioteca
2. SEAQ_PO_DAC_02 – Procedura operațională privind activitatea Consiliului Calității
IV.c2. SEAQ-PL-U.05 – Procedura de acordare de credite transferabile pentru activitatea de voluntariat
VII.7. Anexa 1 – regulament de utilizare a RIC
VII.7. Anexa 2 – regulamente privind confidentialitatea serviciilor informatice si de comunicatii
VII.8. Anexa 3 – regulament de acces la reţeaua de comunicaţii
VII.9. Anexa 4 – regulament de acces administrativ
VII.10. Anexa 5 – regulament privind accesul fizic la RIC
VII.11. Anexa 6 – regulament de tratare a incidentelor de securitate
VII.12. Anexa 7 – regulament de monitorizare a resurselor informatice şi de comunicaţii
VII.13. Anexa 8 – regulament pentru detectarea accesului neautorizat
VII.14. Anexa 9 – regulament privind crearea şi utilizarea copiilor de siguranţă
VII.15. Anexa 10 – regulament de securizare a serverelor
VII.16. Anexa 11 – regulament de utilizare a reţelei Internet şi Intranet
VII.18. Anexa 13 – regulament privind parolele de acces
VII.19. Anexa 14 – regulament de administrare a conturilor de email
VII.20. Anexa 15 – regulament privind sistemul de mesagerie electronică
VII.21. Anexa 16 – regulament privind detectarea viruşilor
VII.23. Anexa 17 – procedură pentru alocarea unei adrese de email
II.25. Regulament cadru privind stabilirea principiilor de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare pentru personalul didactic auxiliar si nedidactic, anexa 1 (word), anexa 2 (word), Nomenclator de funcții didactice auxiliare si nedidactice, norme de structură
II.4. Regulament privind activitatea profesională a studenților în baza Sistemului European de Credite Transferabile (ECTS), 2016-2017, norme, 2015-2016, 2014-2015, 2013-2014, 2012-2013
II.20. Regulament de exploatare și valorificare a Bazei Sportive
II.27. Regulament de utilizare a Resurselor Informatice şi de Comunicaţii
II.31. Regulament privind organizarea și desfășurarea procesului de susținere a abilitării la IOSUD UO
II.60. Regulamentul privind protecția persoanelor cu privire la datele cu caracter personal
III.7. Metodologie privind salarizarea prin plata cu ora a activităților normate în posturi didactice vacante, temporar vacante sau rezervate din statele de funcții ale departamentelor din cadrul Universității din Oradea, anexa 1, anexa 2, anexa 3, anexa 4, anexa 5, anexa 6
VI.3. SEAQ-CA-PL-U.03 – Procedura de lucru a Consiliului Resurse Materiale si Patrimoniu
VI.4. SEAQ-CA-PL-U.04 – Procedura de lucru a Consiliului Resurse Financiare
VII.3. Politica de securitate Campus UO
VII.4. Politica de securitate a UO
VII.5. Plan de Securitate în utilizarea RIC ale UO
VII.6. Ghid de norme etice privind utilizarea Office 365
IX.7. Metodologia privind plata activităților asociate gradelor didactice
IX.4. SEAQ-PA-U-03. Procedura privind perfectarea, gestionarea și valorificarea resurselor obținute din contracte de cercetare-dezvoltare-inovare, anexă, Erata, Erata 2
III.7. Metodologie privind stabilirea fondului de burse pentru studenții Universității din Oradea
III.11. Metodologie privind acordarea burselor doctorale la IOSUD – UNIVERSITATEA DIN ORADEA
III.16. Metodologia privind evaluarea performanțelor profesionale individuale pentru personalul didactic auxiliar și nedidactic – modificarea anexelor 1 și 2 conform HS14/28.01.2021
Ghid de desfășurare on-line a concursurilor 2021-2022
III.31. Metodologia proprie privind organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică
VI.3. Procedura de lucru a Comisiei de Buget-Finante a Senatului Universitatii din Oradea
VI.4. Procedura de lucru a Consiliului Cercetarii
I.2. Codul de etică și deontologie universitară al Universității din Oradea
19. SEAQ_PO_Pr.MA_04 – Procedura operațională privind monitorizarea mobilității academice a studenților
II.20. Regulament privind managementul paginilor web
II.32. Regulamentul de organizare și funcționare a Comitetului de sănătate și securitate în muncă la UO
2. SEAQ-PL-U.15 – Procedura pentru desemnarea modalitatii de alegere a rectorului
VIII.3. Regulament privind Confidențialitatea Serviciilor Informatice și de Comunicații
VIII.4. Regulament privind managementul paginilor Web ale Universității din Oradea și ale stucurilor sale
III.20. Metodologia pentru organizarea și desfășurarea alegerilor academice 2019/2020
I.10. Codul de conduită pentru prevenirea și sancționarea incidentelor antisemite și xenofobe
II.50. Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului de Excelență în Managementul Universitar al Calității, Decizie QEx, Membrii QEx
II.51. Regulamentul de organizare și funcționare a Corpului Auditorilor Interni pentru procesele de învățământ și cercetare din cadrul UO/ Doc