Sari la conținut
Unicamp Preloader

Arhivă – Reglementări retrase

Managementul calității

Arhivă – Reglementări retrase

II.1. Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare de licenta

II.2. Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare de masterat

II.3. Regulament privind activitatea de audit public intern

II.4. Regulament privind activitatea profesională a studenților în baza Sistemului European de Credite Transferabile (ECTS), 2020-2021

II.6. Regulament privind organizarea și desfășurarea studiilor universitare de doctorat și a programelor postdoctoraleformulareanexamodificare art.50

II.4. Procedură de atribuire a locuințelor de serviciu cu chirie din fondul locativ al Universității din Oradea

II.9. Regulament cadru al Universității din Oradea privind cazarea în căminele studențești

II.9. Regulament cadru al Universității din Oradea privind cazarea în căminele studențeștianexa 1 (Pandemie Covid-19), anexa 2 (Contract), anexa 3 (Tarife) 

II.35. Regulament privind privind ocuparea posturilor de asistent universitar pe perioadă determinată

II.41. Regulament privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare la IOSUD – UNIVERSITATEA DIN ORADEA

III.1. Metodologia organizarii si desfasurarii concursului de admitere la studii universitare de licenta si masterat 2020-2021Licență – licee rurale, Licență – Anexa 1Ghidul de admiteri la studii universitare de licențăMaster – Anexa 1, Ghidul admiterii la studii universitare de master, anexa, completare 

III.7. Metodologie privind admiterea și școlarizarea cetățenilor străinielectronicanexa 1anexa 2aanexa 2banexa 2canexa 2danexa 3anexa 4anexa 5anexa 6anexa 7anexa 82018-2019

III.9. Metodologie privind admiterea și școlarizarea românilor de pretutindeni la studii de licență și master începând cu anul universitar 2020-2021doctorat (electronic)

IV.c7. SEAQ-PL-U.08 – Procedura pentru obţinerea scrisorii de acceptare la studii de licenţă, masterat, rezidenţiat şi doctorat a cetăţenilor străini din state terţe UEanexa 1anexa 2anexa 3anexa 4

IV.c14. SEAQ-PL-U.14 Procedura privind implementarea Programului Erasmus+anexa 1anexa 2anexa 3anexa 4anexa 5anexa 6anexa 7

IV.f6. SEAQ-PL-IDIFR.06 – Procedură pentru monitorizarea planurilor de învățământ pentru programele de studiu IFR

IV.a2. SEAQ-PA-U.05 – Procedura privind primirea donaţiilor de cărţi şi reviste în Biblioteca Universităţii din Oradea – PDF/DOC

IV.a3. SEAQ-PA-U.06 – Procedura privind achizitia de documente de biblioteca

2. SEAQ_PO_DAC_02 – Procedura operațională privind activitatea Consiliului Calității

IV.c2. SEAQ-PL-U.05 – Procedura de acordare de credite transferabile pentru activitatea de voluntariat

VII.7. Anexa 1 – regulament de utilizare a RIC

VII.7. Anexa 2 – regulamente privind confidentialitatea serviciilor informatice si de comunicatii

VII.8. Anexa 3 – regulament de acces la reţeaua de comunicaţii

VII.9. Anexa 4 – regulament de acces administrativ

VII.10. Anexa 5 – regulament privind accesul fizic la RIC

VII.11. Anexa 6 – regulament de tratare a incidentelor de securitate

VII.12. Anexa 7 – regulament de monitorizare a resurselor informatice şi de comunicaţii

VII.13. Anexa 8 – regulament pentru detectarea accesului neautorizat

VII.14. Anexa 9 – regulament privind crearea şi utilizarea copiilor de siguranţă

VII.15. Anexa 10 – regulament de securizare a serverelor

VII.16. Anexa 11 – regulament de utilizare a reţelei Internet şi Intranet

VII.17. Anexa 12 – regulament privind configurarea sistemelor informatice pentru acces la reţeaua de comunicaţii

VII.18. Anexa 13 – regulament privind parolele de acces

VII.19. Anexa 14 – regulament de administrare a conturilor de email

VII.20. Anexa 15 – regulament privind sistemul de mesagerie electronică

VII.21. Anexa 16 – regulament privind detectarea viruşilor

VII.23. Anexa 17 – procedură pentru alocarea unei adrese de email

II.25. Regulament cadru privind stabilirea principiilor de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare pentru personalul didactic auxiliar si nedidacticanexa 1 (word), anexa 2 (word), Nomenclator de funcții didactice auxiliare si nedidacticenorme de structură

II.4. Regulament privind activitatea profesională a studenților în baza Sistemului European de Credite Transferabile (ECTS), 2016-2017norme2015-20162014-20152013-20142012-2013

II.20. Regulament de exploatare și valorificare a Bazei Sportive

II.27. Regulament de utilizare a Resurselor Informatice şi de Comunicaţii

II.31. Regulament privind organizarea și desfășurarea procesului de susținere a abilitării la IOSUD UO

II.60. Regulamentul privind protecția persoanelor cu privire la datele cu caracter personal

III.7. Metodologie privind salarizarea prin plata cu ora a activităților normate în posturi didactice vacante, temporar vacante sau rezervate din statele de funcții ale departamentelor din cadrul Universității din Oradeaanexa 1anexa 2anexa 3anexa 4anexa 5anexa 6

IV.d2. SEAQ-PL-DE-U.02 – Procedura privind asigurarea controlului intern in cadrul Departamentului Financiar-Contabil

VI.3. SEAQ-CA-PL-U.03 – Procedura de lucru a Consiliului Resurse Materiale si Patrimoniu

VI.4. SEAQ-CA-PL-U.04 – Procedura de lucru a Consiliului Resurse Financiare

VII.3. Politica de securitate Campus UO

VII.4. Politica de securitate a UO

VII.5. Plan de Securitate în utilizarea RIC ale UO

VII.6. Ghid de norme etice privind utilizarea Office 365

VIII.12. Procedura privind alocarea veniturilor la facultăți pentru recunoașterea rezultatelor de excelență în cercetare

IX.7. Metodologia privind plata activităților asociate gradelor didactice

II.7. Regulament privind recunoașterea perioadelor de studiu și/sau plasament efectuate de către studenți în cadrul programului ERASMUS

IX.4. SEAQ-PA-U-03. Procedura privind perfectarea, gestionarea și valorificarea resurselor obținute din contracte de cercetare-dezvoltare-inovareanexăErataErata 2

Modificare art.11 și 13

III.7. Metodologie privind stabilirea fondului de burse pentru studenții Universității din Oradea

III.11. Metodologie privind acordarea burselor doctorale la IOSUD – UNIVERSITATEA DIN ORADEA

III.16. Metodologia privind evaluarea performanțelor profesionale individuale pentru personalul didactic auxiliar și nedidactic – modificarea anexelor 1 și 2 conform HS14/28.01.2021 

20. SEAQ_PO_Pr.MA_05 – Procedură operațională privind recunoașterea automată de către Universitatea din Oradea a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate în străinătate

Ghid de desfășurare on-line a concursurilor 2021-2022

II.28. Regulament de organizare și funcționare a Biroului Patrimoniu din cadrul Direcției General Administrative a Universității din Oradea; atribuții

III.31. Metodologia proprie privind organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică

VI.3. Procedura de lucru a Comisiei de Buget-Finante a Senatului Universitatii din Oradea

VI.4. Procedura de lucru a Consiliului Cercetarii

VI.8. Regulament de organizare si functionare a Comisiei de Relatii Academice Interne si Internationale a Senatului Universitatii din Oradea

VI.9. Regulament de organizare si functionare a Comisiei de Strategie si Reforma a Senatului Universitatii din Oradea

VI.11. Regulament de organizare si functionare a Comisiei de Monitorizare, Coordonare si Indrumare Metodologica a Dezvoltarii Sistemului de Control Managerial Intern a Senatului Universitatii din Oradea

I.2. Codul de etică și deontologie universitară al Universității din Oradea 

19. SEAQ_PO_Pr.MA_04 – Procedura operațională privind monitorizarea mobilității academice a studenților

II.20. Regulament privind managementul paginilor web

II.32. Regulamentul de organizare și funcționare a Comitetului de sănătate și securitate în muncă la UO​

II.61. Organigrama și regulamentul de organizare și funcționare al Serviciului Propriu pentru Situații de Urgență

2. SEAQ-PL-U.15 – Procedura pentru desemnarea modalitatii de alegere a rectorului

VIII.3. Regulament privind Confidențialitatea Serviciilor Informatice și de Comunicații

VIII.4. Regulament privind managementul paginilor Web ale Universității din Oradea și ale stucurilor sale

3. SEAQ-PL-DE-U.05 – Procedura privind acordarea avansurilor, înregistrarea sponsorizărilor/donațiilor, evidența angajamentelor, evidența clienților

III.20. Metodologia pentru organizarea și desfășurarea alegerilor academice 2019/2020 

I.10. Codul de conduită pentru prevenirea și sancționarea incidentelor antisemite și xenofobe

II.50. Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului de Excelență în Managementul Universitar al CalitățiiDecizie QExMembrii QEx

II.51. Regulamentul de organizare și funcționare a Corpului Auditorilor Interni pentru procesele de învățământ și cercetare din cadrul UODoc

Play Audio

Redă conținutul în format audio

Group 6 CopyCreated with Sketch.

More Information?

Fill out your details and we will get back to you as soon as possible.