Sari la conținut
Unicamp Preloader

Reglementări interne ale UO

Managementul calității

Reglementări interne ale UO

I. DOCUMENTE DIRECTOARE ALE UNIVERSITĂȚII DIN ORADEA

I.1. Carta Universității din Oradea

I.2. Metodologia de organizare și desfășurare a alegerilor și concursurilor pentru structurile și funcțiile de conducere la Universitatea din Oradea

I.3. Metodologia de desfășurare a concursului public pentru funcția de decan, mandatul 2024-2029

I.4. Metodologia proprie de concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a posturilor didactice şi de cercetare vacante în Universitatea din Oradea,
Criterii privind scoaterea la concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a posturilor didactice vacante,
Facultatea de Arte;
Facultatea de Construcții, Cadastru și Arhitectură;
Facultatea de Drept;
Facultatea de Geografie, Turism și Sport;
Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației;
Facultatea de Inginerie Energetică și Management Industrial;
Facultatea de Inginerie Managerială și Tehnologică;
Facultatea de Istorie, Relații Internaționale, Științe Politice și Științele Comunicării;
Facultatea de Litere;
Facultatea de Medicină și Farmacie;
Facultatea de Protecția MediuluiAnexă (îndreptare erori materiale);
Facultatea de Informatică și Științe;
Facultatea de Științe Economice,
Facultatea de Știinte Socio-Umane;
Facultatea de Teologie Ortodoxă ”Episcop Dr. Vasile Coman”;
Departamentul DPPD.

I.5. Metodologia de organizare și desfășurare a examenului de promovare în cariera didactică la Universitatea din Oradea:
Facultatea de Construcții, Cadastru și Arhitectură;
Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației;
Facultatea de Inginerie Energetică și Management Industrial; Facultatea de Inginerie Managerială și Tehnologică;
Facultatea de Istorie, Relații Internaționale, Științe Politice și Științele Comunicării;
Facultatea de Litere;
Facultatea de Medicină și Farmacie;
Facultatea de Protecția Mediului;
Facultatea de Informatică și Științe;
Facultatea de Științe Economice,
Facultatea de Științe Socio-Umane;
Facultatea de Teologie Ortodoxă”Episcop Dr. Vasile Coman”;
Departamentul DPPD

I.6. Codul de Asigurare a Calitații proceselor educaționale și de cercetare din Universitatea din Oradea

I.7. Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei Centrale pentru evaluarea și asigurarea calității – CCEAC

I.8. Componența Comisiei Centrale pentru evaluarea și asigurarea calității – CCEAC

I.9. MANUALUL CALITĂȚII

I.10. Ghidul studentului

II. REGULAMENTE

II.1. Regulamentul intern al Universității din Oradea

II.2. Regulamentul de organizare și funcționare a Universității din Oradea

II.3. Regulament de acordare a titlurilor onorifice

II.4. Regulament privind activitatea profesională a studenților în baza Sistemului European de Credite Transferabile (ECTS) valabil începând cu: 2024-2025actualizare art.41b). alin.1 FMF, 2023-2024, 2022-2023, actualizare art.13, ARHIVĂ

II.5. Regulament de organizare şi desfăşurare a examenelor de absolvire, licență/diplomă și dizertație, valabil începând cu anul universitar 2023-2024

II.5.a. Metodologia privind organizarea și desfășurarea examenelor de licență/disertație (pentru studii universitare ciclul I – studii universitare de licență și ciclul II – studii universitare de masterat oferite comasat într-un program de studii universitare care oferă absolventului nivelul de master în domeniul sănătate) în cadrul Facultății de Medicină și Farmacie, valabilă începând cu anul universitar 2023-2024

II.6. Regulament privind organizarea și desfășurarea studiilor universitare de doctorat în cadrul IOSUD UO

II.7. Regulament de acordare a burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții Universității din Oradea

II.8. Regulament cadru al Universității din Oradea privind cazarea în căminele studențești

II.8a. Regulament de ordine interioară al căminelor studențești ale UO

II.9. Regulament privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare, anexe

II.10. Regulament de organizare si funcționare a Departamentului pentru Asigurarea Calității

II.11. Regulament de organizare și funcționare a Direcției Economice

II.12. Regulament de organizare și funcționare a Direcției General Administrative

II.13. Regulament privind organizarea și funcționarea Departamentului de Învățământ la Distanță și Învățământ cu Frecvență Redusă

II.14. Regulament privind organizarea și funcționarea Departamentului de Relații Internaționale

II.15. Regulament de organizare și funcționare a Compartimentului de Audit Public Intern

II.16. Regulament de organizare și funcționare a Serviciului Secretariat Universitate

II.17. Regulament de organizare, funcționare și administrare a Bibliotecii Universității din Oradea

II.18. Regulament de organizare și funcționare a caminelor, cantinei și a altor unități care oferă servicii studențești

II.19. Regulament de organizare și funcționare a tipografiei D.I.D.I.F.R.

II.20. Nomenclator arhivistic – Universitatea din Oradea

II.21. Regulament privind arhivarea documentelor în cadrul Universității din Oradea

II.22. Regulament privind procurarea, păstrarea, folosirea, scoaterea din uz și casarea sigiliilor și a timbrului sec cu Stema României și a ștampilelor fara Stema României în cadrul Universității din Oradea

II.23. Regulament privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului didactic auxiliar și nedidactic din cadrul Universității din Oradea

II.24. Regulament de desfășurare a pescuitului în scop științific

II.25. Regulament pentru studii de specializare în rezidențiat

II.26. Regulament de organizare și funcționare Compartimentului de Sănătate și Securitate în Muncă – Situații de Urgență (SSM-SU)

II.27. Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului de Consiliere și Servicii privind Cariera – CCSC

II.28. Regulament de organizare şi funcţionare a Compartimentului Juridic

II.29. Regulament privind ocuparea posturilor de asistent universitar pe perioadă determinată, anexe

II.30. Regulament privind alegerea reprezentanților salariaților

II.31. Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului public pentru ocuparea postului vacant de Director General-Administrativ din cadrul Universității din Oradea

II.32. Regulament de organizare și funcționare a Consiliului Consultativ pentru Parteneriat Public Privat (CC-PPP) al Universității din Oradea

II.33. Regulament de exploatare şi valorificare a Complexului Sportiv al Universităţii din Oradea electronic

II.34. Regulament privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare la IOSUD – UNIVERSITATEA DIN ORADEA

II.35. Regulamentul de organizare și funcționare al Ansamblului Folcloric „Datini din Bihor” al Universității din Oradea

II.36. Regulamentul de organizare și funcționare al echipei de gestionare a riscurilor din cadrul Universității din Oradea

II.37. Regulamentul privind acordarea și revocarea calității de membru al Școlilor Doctorale din cadrul IOSUD-UO

II.38. Regulamentul privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date

II.39. Statutul reprezentantilor studentilor din Universitatea din Oradea

II.40. Codul universitar al drepturilor si obligațiilor studenților

II.41. Regulamentul privind implementarea programului Erasmus+

II.42. Regulamentul privind organizarea și desfășurarea programelor post-doctorale de cercetare avansate în cadrul Universității din Oradea

II.43. Regulamentul de organizare și desfășurare a examenelor de finalizare a studiilor pentru pentru anul pregatitor de limba română pentru cetățenii străini, valabil începând cu anul universitar 2021-2022

II.44. Regulamentul privind derularea mobilităților studențești internaționale ”FREEMOVER” la Universitatea din Oradea

II.45. Regulamentul de desfășurare a activităților didactice online pe parcursul anului universitar 2020-2021

II.46. Regulamentul de organizarea și funcționare a Biroului Admitere 365

II.47. Regulamentul de evaluare peer-review pentru volum de autor sau volum colectiv

II.48. Regulamentul de organizare și funcționare a Editurii Universității din Oradea

II.49. Regulamentul de organizare și funcționare a Biroului E-Biblioteca și acces resurse online

II.50. Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului de Excelență în Managementul Universitar al Calității, Decizie QEx, Membrii QEx

II.51. Regulamentul de organizare și funcționare a Corpului Auditorilor Interni pentru procesele de învățământ și cercetare din cadrul UO/ Doc

II.52. Regulamentul privind desfășurarea activității în cadrul Fondului Cinegetic nr.63 denumit Pietroasa

II.53. Regulamentul de organizare și funcționare al Biroului întreținere spații verzi

II.54. Strategia de prevenire și combatere a fenomenului de plagiat pentru studiile universitare de doctorat din cadrul Universității din Oradea

II.55. Regulamentul privind completarea și depunerea declarațiilor de avere și interes

II.56. Regulamentul de acordare de credite transferabile pentru activitatea de voluntariat

II.57. Regulamentul de organizare și funcționare a Biroului Întreținere și Reparații

II.58. Regulamentul de organizare și funcționare a Bazei Didactice Gaudeamus

II.59. Regulamentul de organizare și funcționare al Serviciului Resurse Umane

II.60. Regulamentul privind monitorizarea riscului de abandon al studiilor

II.61. Regulamentul privind echivalarea si recunoasterea perioadelor de studii efectuate în străinătate

II.62. Regulamentul organizării admiterii la studii universitare de licență la Universitatea din Oradea pentru anul universitar 2024-2025, anexe 6 și 7, completarea unui paragraf al capitolului I.1

II.63. Regulamentul organizării admiterii la studii universitare de master la Universitatea din Oradea pentru anul universitar 2024-2025, anexe 6 și 7

II.64. Regulamentul de admitere și școlarizare a românilor de pretutindeni la studii de licență și master începând cu anul 2024-2025 la Universitatea din Oradea, anexa 7

II.65. Regulamentul privind admiterea și școlarizarea cetățenilor străini începând cu anul universitar 2024-2025

II.66. Regulament privind echivalarea și recunoașterea perioadelor de studii efectuate în România în vederea admiterii și înmatriculării în an superior, anexă

II.67. Regulamentul Universității din Oradea cu privire la bunurile primite cu titlu gratuit cu prilejul unor acțiuni de protocol în exercitarea mandatului sau funcției

II.68. Regulamentul de organizare și funcționare al grupului de lucru constituit pentru implementarea Metodologiei de evaluare a riscurilor de corupție la nivelul Universității din Oradea

II.69. Regulament privind cadrul general de organizare și desfășurare a practicii studenților de la programele de studii din domeniul fundamental „Științe inginerești” în Universitatea din Oradea

II.70. Regulament privind organizarea și funcționarea Centrului de Conectivitate cu Tehnologiile Digitale

II.71. Regulament privind examenele de finalizare a studiilor pentru programul de studii Arhitectură

II.72. Regulament propriu al Facultății de Medicină și Farmacie privind examinarea și notarea studenților

II.73. Regulament privind publicarea sub sigla Editurii Universității din Oradea (RPEUO)

II.74. Regulament privind stabilirea întinderii prejudiciilor și a persoanelor responsabile (ROFEUO)

II.75. Regulament de organizare și funcționare a Comisiei de Etică a Universității din Oradea, componența comisiei de Etică Universitară, mandat 2024-2028 (membri cadre didactice)

III. METODOLOGII

III.1. Metodologia de organizare si desfasurare a concursului de admitere la studii universitare de doctorat și a programelor postdoctorale

III.2. Metodologia de organizare și desfășurare a concursului public pentru ocuparea funcției de director al Consiliului pentru Studii Universitare de Doctorat la I.O.S.U.D. – Universitatea din Oradea

III.3. Metodologia privind menținerea calității de titular în învățământ după împlinirea vârstei de pensionare / doc

III.4. Metodologia de examinare şi notare a studenţilor pe parcursul programelor de studii de licenţă şi master, Ghid de examinare on-line și notare 2021-2022

III.5. Metodologie privind scutirea de plata taxei pentru susținerea tezei de abilitare, respectiv de decontare a cheltuielilor ocazionate de susținerea tezei de abilitare, actualizare

III.6. Metodologia privind docontarea abonamentelor de transport local în comun studenții Universității din Oradea în anul universitar 2024-2025

III.7. Metodologie de lucru pentru organizarea contabilităţii distincte a căminelor studenţeşti

III.8. Metodologie de organizare a alegerilor membrilor Consiliului pentru studiile universitare de doctorat (CSUD din cadrul I.O.S.U.D.)

III.9. Metodologie privind derularea și raportarea activităților extracuriculare științifice, tehnice, cultural-artistice și sportive naționale precum și a celor pentru studenți capabili de performanțe finanțate conform O.M.E.C.T.S.nr.5052/2012

III.10. Metodologie privind soluționarea cererilor depuse de către studenți / foști studenți ai Universității din Oradea cu privire la restituirea sumelor reprezentând contravaloarea serviciilor de școlarizare cu finanțare de la bugetul de stat

III.11. Metodologie privind constituirea, urmărirea și înregistrarea sumelor cu titlu de garanție pentru contractele de închiriere

III.12. Metodologia privind stabilirea categoriilor de venituri realizate din activitati economice la UO si tratamentul fiscal aplicabil acestora

III.13. Metodologie privind asigurarea controlului intern in cadrul Departamentului Financiar Contabilitate

III.14. Metodologia privind întocmirea și completarea registrului general de evidență a salariaților

III.15. Metodologia privind acordarea voucherelor de vacanță la Universitatea din Oradea

III.16. Metodologia privind recunoașterea creditelor obținute în alte instituții de învățământ superior prin mobilități de scurtă durată

III.17. Metodologia privind modul de organizare a evidenței timpului de muncă pentru personalul didactic

III.18. Metodologia de organizare și funcționare a parcărilor din cadrul Universității din Oradea

III.19. Metodologie privind organizarea și înregistrarea programelor postuniversitare, anexă

III.20. Metodologia privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare, în cazuri de forță majoră la IOSUD – Universitatea din Oradea

III.21. Metodologie privind soluționarea sesizărilor cu privire la nerespectarea standardelor de calitate sau de etică profesională, inclusiv cu privire la existența plagiatului în cadrul unei teze de doctorat la IOSUD – Universitatea din Oradea

III.22. Metodologia proprie privind recunoașterea automată, de către Universitatea din Oradea, a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ superior acreditate în străinătate

III.23. Metodologia privind emiterea, folosirea, evidența și gestionarea legitimațiilor în cadrul Universității din Oradea

III.24. Metodologia privind modalitatea de acordare a zilelor libere platite/an universitar pentru personalul din cadrul UO

III.25. Metodologia privind eliberarea adeverinței prin care se atestă activitatea desfășurată, durata activității, salariul, venitul pe lună realizat, vechimea în muncă și în specialitate, precum și alte elemente ale sistemului de salarizare pentru perioadele anterioare datei de 01.04.2021 in cadrul Universității din Oradea

III.26. Metodologia de gestionare a sumelor destinate diseminării rezultatelor cercetării de către studenți doctoranzi

III.27. Metodologia de evaluare a incidentelor de integritate la nivelul Universității din Oradea

III.28. Metodologia proprie privind mobilitatea academică a studenților

III.29. Metodologia privind alocarea/acoperirea activităților din posturile didactice vacante/temporar vacante/rezervate la plata cu ora, anexe

III.30. Metodologia privind continuarea activității personalului didactic auxiliar după îndeplinirea condițiilor de pensionare la Universitatea din Oradea

IV. PROCEDURI ALE UNIVERSITĂȚII DIN ORADEA

Proceduri de sistem

1. SEAQ-PS-DAC-01Procedură de sistem privind elaborarea procedurilor/doc

2. SEAQ_PS_DAC_02Procedură de sistem privind elaborarea, aprobarea, modificarea şi retragerea regulamentelor/metodologiilor/altor documente asimilate, în cadrul Universității din Oradea, scanat

3. SEAQ_PS_DAC_03Procedura de sistem privind managementul riscurilor

4. SEAQ_PS_DAC_04 – Procedură de sistem privind identificarea obiectivelor scan/doc

5. SEAQ_PS_DAC_05 – Procedură de sistem privind planificarea resurselor în vederea atingerii obiectivelor scan/doc

6. SEAQ_PS_DAC_06 – Procedură de sistem privind coordonarea activităților în vederea atingerii obiectivelor scan/doc

7. SEAQ_PS_DAC_07 – Procedură de sistem privind monitorizarea performanțelor scan/doc

8. SEAQ_PS_DAC_08 – Procedură de sistem privind monitorizarea activităților didactice scan/doc, anexa 1, anexa 2

9. SEAQ_PS_DE_01Procedura de sistem privind elaborarea și execuția bugetului de venituri și cheltuieli, actualizare pct.8.23

10. SEAQ_PS_DE_03Procedura de sistem privind evidența timpului de muncă pentru personalul didactic auxiliar și nedidactic în cadrul Universității din Oradea

11. SEAQ-PS-DE-04Procedura de sistem privind fundamentarea, încasarea și evidența taxelor aferente procesului de învățământ, anexă taxă modificata doctorat, alte taxe valabile începând cu 01.03.2024, actualizare anexa 9

12. SEAQ_PS_PrMA_01Procedură de sistem privind iniţierea, aprobarea, monitorizarea şi evaluarea periodică a programelor de studii

13. SEAQ_PS_C-SCIM_01Procedura de sistem privind identificarea funcțiilor sensibile în cadrul Universității din Oradea, anexe

Proceduri operaționale

1. SEAQ_PO_SSV_04Procedură operațională privind monitorizarea traseului profesional al absolvenților, scanat

2. SEAQ_PO_DGA_01Procedura operațională privind casarea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar

3. SEAQ_PO_DGA_02Procedura operațională privind organizarea și funcționarea biroului de pază și ordine

4. SEAQ_PO_DGA_03Procedura operațională privind valorificarea produselor rezultate din cercetarea aplicată pe terenurile aflate în administrarea Universității din Oradea

5. SEAQ_PO_DGA_04Procedura operațională privind obținerea veniturilor și utilizarea subvențiilor de la APIA

6. SEAQ_PO_CSUD_01Procedură operațională privind recunoaşterea automată de către Universitatea din Oradea a calităţii de conducător de doctorat obţinută în instituţii de învăţământ universitar acreditate din străinătate

7. SEAQ_PO_CSUD_02Procedură operațională privind recunoaşterea diplomei de doctor şi a titlului de doctor în ştiinţe sau într-un domeniu profesional, obţinute în străinătate, scanat

8. SEAQ_PO_CSUD_03 Procedură operațională privind procesul de lucru în cadrul Consiliului pentru Studiile Universitare de Doctorat

9. SEAQ_PO_CSUD_04Procedură operațională privind evaluarea studenților doctoranzi

10. SEAQ_PO_CSUD_05Procedură operațională privind evaluarea și monitorizarea internă a școlilor doctorale/domeniilor de doctorat din cadrul IOSUD_UO

11. SEAQ_PO_CSUD_06Procedură operațională privind asigurarea îndeplinirii nivelului opt de calificare conform Cadrului Național al Calificărilor (CNC) și Cadrul European al Calificărilor (EQF) în cadrul IOSUD-UO

12. SEAQ_PO_CSUD_07Procedură operațională privind verificarea respectării eticii și deontologiei în elaboraarea tezelor de dotorat (perioada 1990-2016) din Universitatea din Oradea

13. SEAQ_PO_Pr.MEA_01Procedura operațională privind formarea profesională și stabilirea necesarului de formare profesională/Doc

14. SEAQ_PO_DE_01Procedură operațională privind restituirea contravalorii serviciilor de școlarizare cu finanțare de la bugetul de stat

15. SEAQ_PO_DE_02Procedură operațională privind organizarea și exercitarea controlului financiar preventiv propriu

16. SEAQ_PO_DE_04Procedură operațională privind donațiile și sponsorizările

17. SEAQ_PO_DE_05Procedură operațională privind asigurarea controlului intern în cadrul Departamentului Financiar-Contabil

18. SEAQ-PO-PrMA-01Procedura operațională privind elaborarea și aprobarea planurilor de învățământ, scanat

19. SEAQ_PO_Pr.MA_02Procedura operațională privind elaborarea și aprobarea statelor de funcții

20. SEAQ_PO_Pr.MA_03Procedura operațională privind repartizarea locurilor finanțate de la bugetul statului / doc

21. SEAQ_PO_Pr.MA_06Procedură operațională privind elaborarea lucrării de finalizare a studiilor

22. SEAQ_PO_Pr.MA_07Procedura de modificare a locului de muncă al cadrelor didactice și a structurii departamentelor, anexa

23. SEAQ_PO_Pr.MA_08Procedură operațională privind evaluarea activității profesionale a cadrelor didactice și evaluarea disciplinelor de studii/doc

24. SEAQ_PO_FPM_01Procedură operațională privind desfășurarea activității în cadrul fondului cinegetic denumit Pietroasa

25. SEAQ_PO_Pr.MEA_Pr.MSSS_01Procedură operațională privind evaluarea activității serviciilor studențești și administrative conexe procesului educațional

Proceduri generale/administrative

1. SEAQ-PA-U.02Procedura privind procesarea raspunsurilor la solicitarile beneficiarilor serviciilor educationale

2. SEAQ-VRI-01Procedură operațională privind dezvoltarea colecțiilor Bibliotecii Universității din Oradea

Proceduri de evaluare

1. SEAQ-PE-U.04Procedura privind infiintarea si evaluarea laboratoarelor didactice, anexă

Proceduri de lucru

1. SEAQ-PL-U.09Procedura pentru acordarea gradatiei de merit

2. SEAQ-PL-CCD-U.01Procedura de lucru a Comisiei de Analiza Disciplinara a Cadrelor Didactice

Proceduri ale Direcției Economice

1. SEAQ-PO-DE-01Procedura operațională privind organizarea și efectuarea inventarierii patrimoniului

2. SEAQ-PO-DE-03Procedura operațională privind circuitul documentelor în cazul predării/primirii, înființării/desființării gestiunilor

Proceduri ale Direcției General-Administrative

1. SEAQ-PO-DGA-U.01 Procedura operațională privind achizitiile publice

2. SEAQ-PO-DGA-U.03Procedura operațională privind inchirierea bunurilor imobile disponibile temporar

3. SEAQ-PO-DGA-U.05Procedura operațională privind recepţia bunurilor (mijloace fixe, obiecte de inventar, materiale) și serviciilor

4. SEAQ-PO-DGA-U.06Procedură operațională pentru recepția lucrărilor de construcții realizate cu autorizație de construire

5. SEAQ-PO-DGA-U.07Procedură operațională pentru recepția lucrărilor de construcții realizate fără autorizație de construire

Proceduri ale Departamentului de IDIFR

1. SEAQ-PO-IDIFR.01Procedură operațională pentru monitorizarea planurilor de învățământ pentru programele de studii ID

2. SEAQ-PO-IDIFR.02Procedură operațională privind actualizarea periodică a materialelor de studiu realizate în tehnologie ID si IFR

3. SEAQ-PO-IDIFR.03Procedură operațională privind instruirea și perfecționarea periodică a întregului personal didactic și administrativ implicat la programele de studii ID/IFR

4. SEAQ-PO-IDIFR.04Procedură operațională privind evaluarea periodică a performanțelor întregului personal implicat în programele de studii ID/IFR

5. SEAQ-PO-IDIFR.05Procedură operațională privind monitorizarea și evaluarea procesului didactic și de comunicare în sistemul ID/IFR

6. SEAQ-PO-IDIFR.06Procedură operațională pentru monitorizarea planurilor de învățământ pentru programele de studiu IFR

IX. REGLEMENTĂRI INTERNE PRIVIND ACTIVITATEA DE CERCETARE ȘTIINȚIFICĂ

IX.1. Regulament privind organizarea, funcționarea și finanțarea cercetării științifice (ROFFCS)

IX.2. Regulamentul de organizare și funcționare a BPPCDI (ROF BPPCDI)

IX.3. Regulament de organizare și funcționare a activității comisiei de etică a cercetării din cadrul Universității din Oradea, componența Subcomisiei dedicată Eticii Cercetării, mandat 2024-2028 (membri cadre didactice)

IX.4. Regulament privind înființarea, sprijinirea și monitorizarea spin-off-urilor în cadrul Universității din Oradea

IX.5. SEAQ-PE-U-03. Procedura privind înființarea, evaluarea și monitorizarea Centrelor de Cercetare

IX.6. SEAQ-PA-U-08. Procedura privind tipărirea publicațiilor științifice din fondurile Universității din Oradea

IX.7. SEAQ-PL-U-16. Procedura de obținere a brevetelor de invenție, brevetelor pentru soi, a modelelor de utilitate și a mărcilor la Universității din Oradea

IX.8. SEAQ-PL-BPPCDI-05. Procedura de lucru privind înregistrarea și evidența rezultatelor activităților de cercetare – dezvoltare – inovare și înregistrarea acestora în evidențele financiare contabile

IX.9. SEAQ_PO_BPPCDI_03 – Procedura operațională pentru selecționarea potențialilor parteneri în cadrul proiectelor finanțate PEO

IX.10. SEAQ-PO-BPPCDI-11 – Procedura operațională privind monitorizarea proiectelor/granturilor finanțate din fonduri publice

IX.11. SEAQ_PO_BPPCDI_02_F.01 – Procedură operațională privind angajarea și salarizarea personalului implicat în proiecte CDI, OM 4320/24.06.2019,

IX.12. SEAQ_PO_BPPCDI_01 – Procedură operațională privind managementul proiectelor CDI

IX.13. Strategia si planul de egalitate de Gen 2022-2025 Universitatea din Oradea

IX.14. SEAQ_PO_BPPCDI_04 – Procedură operațională privind implementarea proiectelor finanțate din fondul de dezvoltare instituținală (FDI)

Play Audio

Redă conținutul în format audio

Group 6 CopyCreated with Sketch.

More Information?

Fill out your details and we will get back to you as soon as possible.